申し込みフォーム

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春休み東洋大学日本語講座申込フォーム
Application Form for Toyo Japanese Learning Spring Program

 

日本語講座の受講を希望される方はこちらからお申込をお願いいたします。
Please fill out the application form below.

 

Fields with the red word “必須” are required.

After entering all the necessary information, click “確認画面へ.” All the information you have entered up is displayed. Please check the following items. If any corrections or changes are needed, press “戻る” button on the screen.  If everything is OK, click “送信する” button to register the information you have entered.

 

問合わせ先/For inquiries, please contact;

東洋大学グローバルサービス株式会社
Toyo University Global Service Co., Ltd.

TEL:03-3945-4264
Email:japanese@tugs.co.jp

 

申し込み内容 東洋大学日本語講座(とうようだいがくにほんごこうざ)
 申込者情報 
お名前(おなまえ)/Name *
ひらがな・カタカナ名
英語名/English Name
郵便番号(ゆうびんばんごう)/Zip Code -
ご住所(ごじゅうしょ)/Address *
電話番号/Telephone Number * - -
メールアドレス *
学校名(がっこうめい) ※学生の方のみ(がくせいのかたのみ)/Name of School (if you are a student)
学年(がくねん)/Year
年齢(ねんれい)/Age *
 申込コース 
受講希望(じゅこうきぼう)コース/Course application *

複数のコースにお申し込みすることができます。
You can apply to more than one course.
授業名は省略しています。 よく確認してお申し込みください。
Course names are omitted. Please check carefully before applying.
複数の日程があるコースは日程もよく確認してください。
Please check the schedule carefully when selecting a course with multiple dates.

 申込者アンケート 
日本語レベル/Japnaese Proficiency * 日本語がどれくらいわかるかおしえてください。/Please write your Japanese level.
日本語能力試験(にほんごのうりょくしけん)/Japanese Language Proficiency Test *
日本滞在年数(にほんたいざいねんすう)/Period of your stay in Japan *
日本語学習歴(にほんごがくしゅうれき)/Period of Japanese Study *
学習目的(がくしゅうもくてき)/Purpose of studying
(複数回答可) *
本プログラムを知ったきっかけ/How do you know about this program? *
本プログラムへ申込理由(もうしこみりゆう)/Reasons for your application
承認事項への同意/Consent of the terms of agreement *

下記、承認事項に同意し、プログラムに申し込みします。

 

承認事項/Terms of Agreement

・通学中、東洋大学キャンパス内での事故やけが、トラブルなどについては、弊社では責任を持ちません。
 We are not responsible for all kinds of accidents, injuries and troubles on the way or within Toyo University Hakusan Campus.

・受講をキャンセルしたいときは、授業開始日の3日前までに電話(03-3945-4264)またはメール(japanese@tugs.co.jp)で連絡してください。受講料を返金します。それを過ぎるとお金はお返しできません。
 If you want to cancel your enrollment, please contact us at 03-3945-4263 or japanese@tugs.co.jp three working days before the program starts so we can issue a refund.  Cancellation made afterward will not be refunded.

・授業開始日までに受講料のお支払ができない場合は、授業を受けることができません。
    You can only attend the class if we can confirm your payment.

・授業をお休みするとき、遅れるときは、かならず電話かメールをしてください。
    You are required to either call or email us in advance in case you are late or absent from the class.

・授業を写真で撮影して、ウェブサイトやチラシに使用することがあります。写してほしくないときは、事前にお知らせください。
    We might take photos of the classes for the purpose of advertisement on the website and flyers. If you feel uncomfortable, please inform us in advance.

 

個人情報の取扱について/Handling of Personal Information

本お申込みフォームより送信いただいた個人情報は、この度のお申込みに対応する目的のみに利用し、個人情報保護法その他の法令に定めのある場合を除き、あらかじめご本人の同意を得ることなく他に利用、提供、又は委託をすることはありません。
We will use personal information obtained from the application form only for this program. We will not disclose or provide personal information to third parties without your consent, except in case the Personal Information Protection Law and other applicable regulations permit handling the personal information.

なお、今回ご提供いただいた個人情報は必要な範囲で提供されますが、厳重な管理の下、運営を行っております。
We will ensure the protection of important personal information of our customers

当社の個人情報保護方針をご確認の上、申し込みください。
Please read our privacy policy before you apply to the program.

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お問合せ

弊社へのご質問、
ご要望は下記よりお問い合わせください。

E-mail : info@tugs.co.jp
電話:03-3945-4261